Miles

Views
6 years ago

Miles Gentleman Driver's Magazine #28

  • Text
  • Elke
  • Produpress
  • Ongeoorloofde
  • Kopie
  • Strikt
  • Verboden
  • Voorafgaande
  • Schriftelijke
  • Toestemming
  • Heel
Miles #28 Een Nieuwe Seizoen Lonkt!

MELTING POT Een beetje

MELTING POT Een beetje cultuur, een beetje eten, een beetje mode, maar alleen het beste! Elsa Fralon WAAROM HEBBEN WE DE NIEUWE NIKE EPIC REACT FLYKNIT NODIG? HIJ WEEGT 5% LICHT ER, IS 11% SOEPELER EN 10% REACT IEVER DAN HET VORIGE GELIJKAARDIGE MODEL, DE LUNAREPIC LOW FLYKNIT € 150 nike.com ZIJN SCHOEN ZONDER NAAD BLIJFT LICHT EN GEEFT DE VOET ST EUN. DE RUBBEREN BOORD OP DE BUIT ENZOOL GEEFT GRIP EN VERBET ERT DE LEVENSDUUR VAN DE SCHOEN. DE UIT ÉÉN ST UK SCHUIM VERVAARDIGDE T USSENZOOL, ZONDER ST EUN NOCH LIJM VOOR EEN MINIMAAL GEWICHT. ZIJN ZOOL IS VERBREED TOT VOORBIJ HET BOVENLEER T ER HOOGT E VAN DE HIEL VOOR MEER SCHOKDEMPING EN STABILIT EIT. ALS IK RIJK WAS... EEN COLLECTOR T-SHIRT zou ik dan mezelf een plezier gunnen met manchetknopen, bezet met diamanten en edelstenen? O ja! En het zouden deze zijn... € 6400 De tifosi van A.C. Milan kunnen zich verheugen. Diesel brengt een capsulecollectie uit in samenwerking met het legendarische voetbalteam. We gaan voor het ‘Camo- Fire’-T-shirt dat de zeven overwinningen van de Rossoneri in de Champion’s League viert. € 49 www.diesel.be 10 Elke ongeoorloofde kopie is strikt verboden zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de Produpress NV.

JUTTU SCHRIJFT ZIJN VERHAAL VERDER IN BRUSSEL Deze Vlaamse conceptstore opent zijn deuren op de Gulden-Vlieslaan, waarmee ze de lintjes doorknippen van hun eerste zaak in Brussel. Bij Juttu (verhaal of anekdote in het Fins) vind je van alles, van mode tot interieur over beauty en voeding, maar er wordt bijzonder belang gehecht aan de geschiedenis achter en de kwaliteit van de producten. Het tweede goede nieuws? Juttu Brussel zal onderdak bieden aan restaurant Chyl, het Chyl Café, waar we de lekkere gerechten en heerlijk gezonde biosapjes vinden van een van onze favoriete adresjes van de hoofdstad. Juttu, Gulden-Vlieslaan 26-28, 1050 Brussel. juttu.be J.LO VS J.LEW Twee iconen uit onze tienerjaren (of kinderjaren voor sommigen) pronken op de lente-zomercampagne 2018 van twee merken die even sterk verschillen als deze twee vrouwen. Jennifer Lopez, 48 jaar, belichaamt de Guess-vrouw, met gulle, sexy vormen. Juliette Lewis, 44 jaar, meer rock-’n-roll, poseert voor het minimalistische Scandinavische merk Acne. Hangen we de posters aan de muur van onze slaapkamer? Back to the future… Elke ongeoorloofde kopie is strikt verboden zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de Produpress NV. 11