Miles

Views
2 years ago

Miles #41 - ROBERTO MARTINEZ - THE COACH

  • Text
  • Jaar
  • Toestemming
  • Schriftelijke
  • Voorafgaande
  • Verboden
  • Strikt
  • Kopie
  • Ongeoorloofde
  • Produpress
  • Elke
Miles #41 - ROBERTO MARTINEZ - THE COACH

GROOT ONDERHOUD

GROOT ONDERHOUD GODDELIJKE VERZORGING Het begon allemaal met zonnecrème, aluinsteen en aftershave. Andere verzorgingsproducten waren voorbehouden aan de dames. Maar tegenwoordig hebben de grote luxemerken zelfs make-up voor mannen in hun gamma. Miles kiest voor de gulden middenweg. Serge Vanmaercke 1 2 3 4 5 1.BIOBAARD De hellingshoek van de aarde ten opzichte van de zon is 66 graden en 30 minuten. Een merk van biologische verzorgingsproducten met respect voor mens en natuur kiest die hellingshoek als naam: 66°30’. Zijn Huile à Barbe Cycle Barbier zorgt voor een zachte, gladde, makkelijk te kammen baard zonder dat deze vet wordt. Verkrijgbaar bij Senteurs d’Ailleurs in Brussel. www.66-30.com 2. ROOSVRIJE SCHOUDERS Het vele wassen, een overvloedige talgproductie of andere factoren op het gebied van onevenwichtige voeding kunnen zorgen voor irritatie van de hoofdhuid. Daardoor worden er nieuwe huidcellen aangemaakt die het ontstaan van roos bevorderen. Hair Rituel by Sisley – serum en shampoo – reguleert die celvernieuwing en vermindert de jeuk. www.sisley.com 3. DEUGDZAME RODE GINSENG Clarins biedt een onzichtbare, niet-vette versterkende Energizing Gel voor het gezicht, en een andere voor de ogen. Het extract van biologische rode ginseng hydrateert en verstevigt de huid. De wortel wordt pas na 6 jaar rijp (4 jaar voor witte ginseng), wat maakt dat deze een grotere rijkdom aan actieve moleculen bevat. www.clarins.com 4. VERZORGING IN JAPANSE STIJL The Ritual of the Samurai inspireert zich voor zijn verzorgingsproducten voor mannen op de rituelen van de oude Japanse Samurai-krijgers. De geschenkkoffer bevat douche- en scheerproducten, en een parfum. www.rituals.com 5. NET BRUSSEL Maxime de Villenfagne en Maxime Pecsteen openden de pop-up store Savonneries Bruxelloises in de Koninklijke Sint-Hubertusgalerijen in Brussel. Je vindt er een assortiment zeep en glycerineshampoo in vaste vorm. De fabriek in Laken waar deze producten vandaan komen bestaat al sinds 1926. www.savonneriesbruxelloises.com 20 Elke ongeoorloofde kopie is strikt verboden zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de Produpress NV

FRIS RUIKEN HET BELANG VAN EEN LEKKER GEURTJE Het parfum van zeep is vandaag minder sterk en blijft niet lang hangen, wat ongetwijfeld gezonder is. Gelukkig snelt de parfumindustrie de nostalgische liefhebbers te hulp die verlangen naar de lekkere geurtjes van weleer. Serge Vanmaercke 1 2 3 4 5 1. EEN KONINGSPARFUM K by Dolce & Gabbana houdt stand met een onveranderde formule op basis van bloedsinaasappel- en Siciliaanse citroenschil. Jeneverbes, salie, geranium en lavendel contrasteren vervolgens met piment tegen een basisnoot van warme houtgeuren van ceder en vetiver, alvorens de overhand te geven aan de kruidige zachtheid van patchoeli. www.dolcegabbanabeauty.com 2. VAN DE ALPEN NAAR TIME SQUARE Moncler brengt een nieuwe houtachtig aromatische geur uit. Het merk dat bekend is vanwege zijn donsjassen en bergkleding, verlengt zijn identiteit met een flacon die herinnert aan het kenmerkende gewatteerde effect. Ver verwijderd van de bergen doet het flesje ook aan Time Square denken, want je kan er met een smartphone een bewegende boodschap op laten verschijnen. Het parfum hult je in de aroma’s van salie, dennenhars, cipres, ceder, sandelhout en gerookte vetiver. www.moncler.com 3. DE GEUR VAN SCHOTLAND Een levend geurtje van Chanel met de krachtige aromatische reuken van planten en bomen, geïnspireerd op de Schotse heide waar Gabrielle Chanel graag heen trok om verse energie op doen. Eerst stimuleert Paris-Édimbourg je met de frisheid van citroen en bergamot en een ondertoon van jeneverbes en cipres. Hierna volgt de geur een pad van droge ceder, dat kruist met gerookte, licht turfachtige tonen van vetiver. www.chanel.com 4. DE KLEINE IS TERUG Arsène Lupin Voyou (2008) is de laatste creatie van Jean-Paul Guerlain, de voormalige neus van het Huis. Dit frisse houtachtige aroma vinden we terug in het eau de parfum van de collectie L’Art et la Matière, in een flacon die geïnspireerd is op een exemplaar uit 1870. De ingrediënten zijn dezelfde – bergamot, absint, patchoeli en sandelhout – maar de concentraties verschillen. www.guerlain.com 5. EEN GEPARFUMEERD KOSTUUM Alle sterren van Cinecitta deden zijn kostuumwinkel aan de Via Barberini in Rome aan. Een nieuw eau de parfum bevestigt de elegante reputatie van de zaak. Waar het eerst gedragen wordt door een vleugje ozon en roze peper, transformeert groene appel naar zacht gepoederd viool, contrasterend met een cedertoon versterkt door tonkaboon en muskus. Het satijnen etiket herinnert aan de etiketten die in de pakken van Brioni zijn genaaid. www.brioni.com Elke ongeoorloofde kopie is strikt verboden zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de Produpress NV 21