Miles

Views
3 years ago

Miles #36 - HERONTDEK - Je plek

  • Text
  • Eerste
  • Toestemming
  • Schriftelijke
  • Voorafgaande
  • Verboden
  • Strikt
  • Kopie
  • Ongeoorloofde
  • Produpress
  • Elke
Miles #36 - HERONTDEK - Je plek

CLASSIC CAR, PRESTIGE

CLASSIC CAR, PRESTIGE CAR, PRESTIGE HOME PROTECTION FINE ART INSURANCE DONATION COVER VdH wordt aanbevolen door de beste verzekeringsmakelaars! Nerviërslaan 85, bus 2 - 1040 Brussel - Tel : +32 (0)2 526 00 10 - info@vdh.be - www.vdh.be - Follow us on Elke ongeoorloofde kopie is strikt verboden zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de Produpress NV

EDITO Gratis bijlage bij AutoGids & AutoWereld Een productie van ProduPress NV Generaal Dumonceaulaan 56 1190 Brussel Tel. 02/333.32.60 Verantwoordelijke uitgever Tanguy Rousseaux Generaal Dumonceaulaan 56 1190 Brussel Hoofdredactie Juliette Debruxelles Adjunct-hoofdredacteur Xavier Daffe Eindredactie Piet Andries Redactie en medewerkers Louise Apple, Virginie de Borchgrave, Nicolas Capart, Elisabeth Clauss, Juliette Debruxelles, Johan Dillen, Pierre Kluyskens, Nicolas Mauclet, Florence Neirinckx, Maxime Pasture, Boris Rodesch Michael Shutter en Pierre Vachaudez Lay-out Floriane Donnet, Kimson Luong, Bert Baekelandt Illustraties A. Kool Digitale beeldbewerking Alain Sevenne Productiechef Alain Sevenne Marketing manager Virginie Claerhout Commercieel directeur Michel Mabille - MMAB HERONTDEKKING We hebben ‘dankjewel’ gezegd. We hebben ‘eindelijk’ gezegd. En nu? Nu maken we het onze ervan. Veranderen, dat staat vast, maar ook een nieuwe start maken. In ons verlanglijstje duiken nieuwe prioriteiten op, en gewoontes die om een uitdaging vragen. Dingen die essentieel leken, zijn overbodig en onwerkelijk geworden. En er rijzen nog tal van vragen die ons, op dit eigenste moment, ertoe nopen en aanmoedigen om creatief, vindingrijk en positief uit de hoek te komen. En dat is exact wat we doen. In de afdeling geek-ware gaan we op zoek naar wat het hier en nu te bieden heeft en wat objecten uit het verleden nog kunnen betekenen voor ons. De trends kiezen we in een snit en materialen die homewear en vrijheid belichamen. We overwegen een duik in het diepe en wel een met een grote ‘splash’. Op ontdekking naar technische materialen in de kleedkamers van sporters focussen we op mooi, goed ontworpen en nauwkeurig uitgevoerd. En we lopen langs in de werkplaats van Fred Krugger om even stil te blijven staan bij auto’s die hij een nieuwe dimensie geeft. We volgden de blogs van Van Life om vooruit te kijken naar het nieuwe reizen en de vindingrijkheid van hen die hun reislust botvieren in een persoonlijk ingericht voertuig. Liefde op het eerste gezicht, een goede sound, inspiratie en een geluksgevoel. Dat is uiteindelijk toch waar we in deze nieuwe wereld naar op zoek zijn? Juliette Debruxelles, hoofdredactrice Advertentiedienst Nicolas Van Frausum, nvanfrausum@produpress.be, Frank Debrauwer fdebrauwer@produpress.be Myriam Merckx mm@produpress.be Boekhouding Evelyne Van Loocke evanloocke@produpress.be Elke ongeoorloofde kopie is strikt verboden zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de Produpress NV 3