Miles

Views
2 years ago

Miles #39 - ZO MAAK JE EEN COMEBACK

  • Text
  • Eerste
  • Toestemming
  • Schriftelijke
  • Voorafgaande
  • Verboden
  • Strikt
  • Kopie
  • Ongeoorloofde
  • Produpress
  • Elke
Miles #39 - ZO MAAK JE EEN COMEBACK

COLLAB Gedreven door een

COLLAB Gedreven door een ambitieuze visie gebaseerd op innovatie, maakt het bureau Digizik al tien jaar gebruik van muziek en entertainment om goed geoliede verhalen te vertellen en boeiende ervaringen te creëren voor artiesten en adverteerders. Ter ere van deze verjaardag onthult het bureau een videocapsule in samenwerking met Lamborghini Brussels. Hierin wordt de essentie van hun business in beeld gebracht: de uitvoering van een artistiek en commercieel project van begin tot einde. Met kunstenaar Romain Tardy aan het roer voor de artistieke regie en Twan Brooks als verantwoordelijke voor de uitvoering, is de video een gelikte clip, dreamstory en presentatie van de prestaties en waarden van het bureau in één, dit alles perfect op muziek gezet door de befaamde producer Le Motel. In de video zien we een interactieve lichtinstallatie, een luchtdanser, een Lamborghini Huracan Evo, een koudbloedig reptiel en een zwarte customisable sweater gemixt in een vakkundig georkestreerde dualiteit. De aerodynamica, het lichtspel en de vloeiende bewegingen benadrukken de symbolen van een adaptieve strategische ontwikkeling, voortdurend op zoek naar nieuwe ervaringen, processen en doelen. De voice-over noemt de tien waarden die verankerd liggen in het dna van het bureau, de kracht achter zijn snelle opkomst, nu tien jaar geleden. Want hoewel de tijd sinds kort langzamer lijkt te gaan, blijft de teller van Digizik nog steeds meer toeren aangeven. Je zou verwachten dat de business van het ‘interactive music bureau’ wel op een laag pitje zou staan in 2021. Maar door zich te richten op nieuwe horizonten van de entertainmentindustrie heeft het bureau zijn activiteit alleen maar zien toenemen. Zij zijn deze richting overigens al een paar jaar geleden ingeslagen en hebben hun aanbod gediversifieerd en nieuwe bronnen aangeboord. Dankzij het hybride en disruptieve businessmodel, blijft het bureau op koers buiten het zicht van de radars, met een uitdijend team en steeds meer klanten die ook aan boord willen klimmen. Om deze mooie verjaardag luister bij te zetten, heeft het bureau ook aan zijn partners gedacht met het uitbrengen van een exclusieve collectie van 200 sweaters met afneembare emblemen, die subtiel verwijzen naar de uniformen van coureurs en oproepen om zich te scharen onder de kleuren van een en dezelfde renstal. digizik.com lamborghini.com Foto’s: ©LouiseDeMaet & Jasper Lefevre 44 Elke ongeoorloofde kopie is strikt verboden zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de Produpress NV

‘ONTWRICHTEND IS HET ADJECTIEF DAT DIGIZIK HET BEST OMSCHRIJFT EN DAT LAMBORGHINI SINDS ZIJN OPRICHTING IN 1963 HEEFT GEDEFINIEERD. WE PASSEN BIJ ELKAAR.’ Darren Mertens, marketing manager Lamborghini Elke ongeoorloofde kopie is strikt verboden zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de Produpress NV 45