Miles

Views
2 years ago

Miles #40 - EEN VOOR ALLEN

  • Text
  • Jaar
  • Schriftelijke
  • Voorafgaande
  • Verboden
  • Kopie
  • Ongeoorloofde
  • Produpress
  • Toestemming
  • Strikt
  • Elke
Miles #40 - EEN VOOR ALLEN

DE LEXUS IS: BALL

DE LEXUS IS: BALL CULTURE AND VOGUING Lexus schreef onlangs geschiedenis door een partnership aan te gaan met MJ Rodriguez, de rijzende ster uit de queerserie ‘Pose’. De actrice is daarmee een van de eerste Afro-Latin transgenders die optreedt in reclame voor luxeauto’s. In een bijna cinematografische stijl toont het 45 seconden durende spotje MJ Rodriguez in guerillakleding voguing op het ritme van de golvende lijnen van de auto, waarna ze plaatsneemt achter het stuur van haar Lexus. Op gedurfde wijze suggereert de Japanse fabrikant dat hun auto’s verlengstukken worden van de persoonlijke stijl van hun bestuurder. HYUNDAI: DE MILLENNIALS EN GENERATIE Z IN HET VIZIER Met deze campagne voor de nieuwe Elantra getiteld ‘This Is How You Dare’, heeft Hyundai besloten af te rekenen met de oude tradities en zich aan de wereld te tonen als dé game changer van morgen. Het bedrijf besloot gebruik te maken van non-conformistische acteurs om daarmee uit te stralen dat haar auto’s bestemd zijn voor iedereen. Wat staat er op het programma? Androgyne gestalten waardoor de grenzen tussen de seksen vervagen. Een manier om de LGBTQIA+-gemeenschap te ondersteunen en zich te verzekeren van de steun van de millennials, die momenteel het leeuwendeel uitmaken van de autokopers. Hyundai Motor America werd in 2021 voor de vijfde keer op rij genomineerd tot ‘De beste plaats om te werken op het gebied van LGBTQ-gelijkheid’ door de Human Rights Campaign Foundation. 40 Elke ongeoorloofde kopie is strikt verboden zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de Produpress NV

AVA MAX: ACHTER HET STUUR VAN DE NIEUWE FIAT PANDA TRUSSARDI Met de lancering van de nieuwe Panda Trussardi worden de communicatieregels van de automobielindustrie opnieuw geschreven met een aanpak die meer doet denken aan de modesector. De Amerikaans-Albanese zangeres Ava Max is de ster in de nieuwe campagne van deze eerste ‘luxe-Panda’. Als een soort van gentrificatie krijgt het bekende model een totaal nieuwe en flashy look. Gekleed door het Italiaanse luxemodehuis Trussardi, verandert de Panda in een waar lust object. Ava Max deinst er zelfs niet voor terug om met haar pump een ruit te breken en de veiligheidsgordel met Trussardi-logo door te knippen en als accessoire rond haar middel te binden. Dansers in outfits van Trussardi bewegen rond de auto op het beroemde Piazza del Duomo in Milaan. TOYOTA: EEN OPROEP OM NAAR HET ONMOGELIJKE TE STREVEN Tijdens de Winterspelen van Pyeongchang in 2018 lanceerde het bedrijf haar internationale campagne ‘Start Your Impossible’ (streef naar het onmogelijke) om haar inzet te benadrukken voor mobiliteit voor iedereen en voor een meer inclusieve maatschappij. Er verschenen verschillende spotjes waarin alledaagse atleten en paralympische sporters hun doel bereiken dankzij hun eigen vastberadenheid en de technische oplossingen van Toyota. De overtuiging van het Japanse bedrijf? Mobiliteit is meer dan een auto, het is het fundamentele recht van alle vrouwen en mannen ter wereld. Als bewijs voor haar engagement, heeft Toyota verschillende innoverende en milieuvriendelijke prototypes ontwikkeld waarmee iedereen zich vrij kan verplaatsen: het zelfrijdende elektrische voertuig e-Palette, een futuristische zelfrijdende auto voorzien van LQ artificial intelligence, een robot die menselijke bewegingen kan imiteren voor een virtuele mobiliteit, noem maar op. Elke ongeoorloofde kopie is strikt verboden zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de Produpress NV 41