Miles

Views
2 months ago

Miles #41 - ROBERTO MARTINEZ - THE COACH

  • Text
  • Jaar
  • Toestemming
  • Schriftelijke
  • Voorafgaande
  • Verboden
  • Strikt
  • Kopie
  • Ongeoorloofde
  • Produpress
  • Elke
Miles #41 - ROBERTO MARTINEZ - THE COACH

De digitale toekomst in

De digitale toekomst in uw klassieke Porsche. De Porsche Classic Communication Management systemen. Achter het stuur van uw Porsche Classic bent u zich vaak aangenaam onbewust van de tijd die voorbij schrijdt. Geconnecteerd zijn, kan dat genoegen nog vergroten. De twee Porsche Classic Communication Management systemen, PCCM en PCCM Plus, helpen u daarbij. Deze elegante en perfect aangepaste navigatie-, telefoon- en multimediasystemen zijn compatibel met alle Porsche Classic modellen voorzien van een radio. Het PCCM systeem werkt bij alle 911 modellen, vanaf F tot en met 993. PCCM Plus is monteerbaar in de modellen 911 type 996 en in de Boxstermodellen type 986. PCCM of PCCM Plus bij uw Porsche Classic partner of in uw Porsche Centre. GTG00522E PCM Classic-Miles 41_203x130_NL2.indd 1 10/11/21 10:37 52 Elke ongeoorloofde kopie is strikt verboden zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de Produpress NV

naar een betrouwbaarder injectiesysteem. Onze klanten willen kunnen instappen en rijden, dat is wat we hen bieden. Wanneer we bijvoorbeeld een Amerikaanse V8-motor ombouwen naar injectie, zullen we de originele carburatoren meegeven in een doos, maar we zien dat de klanten de voordelen van een injectiesysteem wel weten te smaken. Wanneer ze bijvoorbeeld een rally in de bergen rijden, zouden de carburatoren daarvoor speciaal moeten worden afgesteld. Met een injectiesysteem start je en rijd je zonder problemen. Soms brengen we ook meer geluidsisolatie aan, om langere ritten comfortabeler te maken. Dat zijn aanpassingen die je niet meteen ziet, maar die veel verschil maken.” Geraerts: “Onze klanten zijn vaak mensen van onze eigen generatie, tussen 37 en 47 jaar. Ze zijn opgegroeid met poster cars in hun kamer. Nu kunnen ze zich die auto’s eindelijk veroorloven. De Lancia Delta Integrale is populair, net als de Audi Quattro. Soms hebben mensen interesse voor een auto die we te koop hebben staan, maar evengoed komen ze ons vragen om op zoek te gaan naar een bepaalde auto die ze graag zouden hebben.” De echte Land Rover Car Cave heeft intussen een nieuwe niche gevonden. “Defenders. We hebben ontzettend veel vraag van over heel de wereld naar originele Land Rover Defenders, met een V8 benzinemotor. Wij kunnen die helemaal op smaak van de klant samenstellen. Momenteel werken we voor het eerst samen met Startech, een nevenmerk van de Duitse tuner Brabus, om een Defender V8 helemaal aan de wensen van een klant aan te passen. Dit project is het verste dat we ooit met een Defender gegaan zijn. We merken vooral dat jongeren zot zijn van Defenders. Ze kunnen alles: je kan er zowel mee naar het containerpark als naar een trouw. Hij valt nooit uit de toon. De Defender is ideaal als transport rond het buitenverblijf, en met de cabrioversie kan je zowel open als gesloten rijden. Hij blijft zijn ruwe karakter houden, maar je wordt er snel verliefd op.” “We hebben ons bij CarCave de Defender wat eigen gemaakt”, legt Geraerts uit. “In de Verenigde Staten hebben we samen met een partner CarCave USA op poten gezet, en ook hier zien we veel vraag naar onze gemoderniseerde Defenders. Zo lang ze ouder zijn dan 25 jaar, raken ze vlot de VS binnen. En door de gunstige dollarkoers werkt het verhaal ook in omgekeerde richting en voeren wij ook auto’s uit de VS bij ons in, zoals De Tomaso’s, Jaguar E-Types, Mercedessen,...” Car Cave & coffee Dat Car Cave meer is dan zomaar een handelspand, komt ook tot uiting in de evenementen die er worden georganiseerd. “Wij bevinden ons in een industriezone en hebben geen echte toonzaal, wat een drempel vormt voor mensen om spontaan bij ons binnen te stappen. Om die drempel te verlagen, en vooral om autoliefhebbers een ontmoetingsplek te bezorgen, organiseerden wij in het verleden geregeld thema-avonden. Dat waren gezellige cafébedoeningen waar mensen hun passie konden delen met een goed glas bij. Alleen hebben we door de coronamaatregelen natuurlijk die avonden moeten stopzetten. We gaan nu de draad opnieuw oppikken, en voorzien één keer per kwartaal een nieuw ‘after work’ event. Kwestie van de Car Cave-spirit nieuw leven in te blazen.” Meer info: www.carcave.be Elke ongeoorloofde kopie is strikt verboden zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de Produpress NV 53